Beställningsinfo

Roligt att just du hittade hit. Är du intresserad av något jag har gjort som finns här på bloggen eller om du helt enkelt har en egen idé om hur du vill ha ditt smycke. Skicka iväg ett mail till mig så ser vi vad vi kan ordna. minasmycken@hotmail.com

tisdag 6 september 2011

Gravyrset

Nu har jag fått tar på ett gravyrset =) Eller rättare sagt, min sambo var iväg igår och kom hem med det till mig.

Jag har gjort ett namnhalsband med mina barns namn på. Man kan både få namnet, födelsedata eller ett budskap som "fånga dagen" eller kanske något helt annat.

Här är mitt halsband



Pris 195:-

3 kommentarer:

  1. Du är sååå duktig min fina vän<3

    SvaraRadera
  2. Nämen sååå fint du är så duktig, jag kommer med fler beställningar men vi tar lite i taget.KRAM

    SvaraRadera
  3. Sådant vill jag verkligen ha, kommer snart hem och rånar dig!

    SvaraRadera