Beställningsinfo

Roligt att just du hittade hit. Är du intresserad av något jag har gjort som finns här på bloggen eller om du helt enkelt har en egen idé om hur du vill ha ditt smycke. Skicka iväg ett mail till mig så ser vi vad vi kan ordna. minasmycken@hotmail.com

tisdag 27 september 2011

Just nu =)

Hej på er alla.

Just nu sitter jag med ett par beställningar på namnhalsband och jag lägger inte ut alla dem i bloggen för det blir samma bilder hela tiden. Därför kan det ta lite tid innan bloggen uppdateras. Jag ska försöka klämma in lite mer nyheter då och då eller så fort någon vill ha något annorlunda så lägger jag upp det. Jag hade inte själv tyckt det varit så roligt att titta på samma bilder hela tiden.

Ett tips: Om ni har sett en bild på ett smycke som ni gillar så går det jättebra att kopiera bilden och skicka den i ett mail till mig så kan jag se om jag kan göra något liknande. Jag tycker det är roligt med utmaningar.

Ha det så bra

Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar