Beställningsinfo

Roligt att just du hittade hit. Är du intresserad av något jag har gjort som finns här på bloggen eller om du helt enkelt har en egen idé om hur du vill ha ditt smycke. Skicka iväg ett mail till mig så ser vi vad vi kan ordna. minasmycken@hotmail.com

onsdag 2 november 2011

Barnhalsband

Nu är det dax för pojkarna att få ett halsband.

Det första halsbandet jag gjorde, gjorde jag i en silvrig kulkedja som är 40 cm lång och i den hängde jag en metallfotboll.


Pris: 75:- med kulkedja
55:- med läderrem

Det andra halsbandet gjorde jag med brun läderrem oxå 40 cm, i det hängde jag en pickup. Detta halsbandet fick min kompis son och han sa att det var bergaren i blixtenfilmen. Tja varför inte =)



Man kan kompinera hur man vill, om man vill ha kedja eller läderrem.

Pris: 55:- med läderrem
75:- med kulkedja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar