Beställningsinfo

Roligt att just du hittade hit. Är du intresserad av något jag har gjort som finns här på bloggen eller om du helt enkelt har en egen idé om hur du vill ha ditt smycke. Skicka iväg ett mail till mig så ser vi vad vi kan ordna. minasmycken@hotmail.com

torsdag 24 maj 2012

Slut

Oj här var det längesedan jag uppdaterade. Jag uppdaterar oftare på facebook. Sök i sökrutan på smycken av Jennie så kommer min sida upp. Tryck på "gilla" så kommer du in och ser bilder och uppdateringar. Där finns även lite tävlingar och annat skoj =)) Sen vill jag oxå tala om att jag har fått reda på att dem flätade armbanden är slut hos leverantören och troligtvis inte kommer återkomma. Jag letar med ljus och lyckta efter ett annat ställe att beställa dem ifrån, men som det ser ut än så länge ser det ganska mörkt ut =( Väldigt tråkigt tycker jag. Det var ett väldigt populärt armband.
2Snart är det dax för våra barn att sluta förskola/skola, ett tips på en liten sommarpresent är ett bokmärke med en personlig namnbricka och varför inte några pärlor som hänger ner. Kram på er och sola med förstånd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar