Beställningsinfo

Roligt att just du hittade hit. Är du intresserad av något jag har gjort som finns här på bloggen eller om du helt enkelt har en egen idé om hur du vill ha ditt smycke. Skicka iväg ett mail till mig så ser vi vad vi kan ordna. minasmycken@hotmail.com

tisdag 30 augusti 2011

Gravyrset

Jag lever =)

Har haft en period med massor att fixa och dona med + en bebis på 9 månader som tar en del tid, men men jag smyckar för fullt. Har fått in en del beställningar som jag tänkte fixa innan jag sätter igång och gör lite nytt, men nya saker kommer och har ni några funderingar eller önskemål så är det bara att skicka ett mail eller lägga en kommentar här så ska vi se vad vi kan fix till =)

Jag letar oxå för fullt efter ett gravyrset så jag kan gravera in själv, typ barnens namn, sin kärasets namn eller något helt annat =) Jag ska se vad jag får tag på.

Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar