Beställningsinfo

Roligt att just du hittade hit. Är du intresserad av något jag har gjort som finns här på bloggen eller om du helt enkelt har en egen idé om hur du vill ha ditt smycke. Skicka iväg ett mail till mig så ser vi vad vi kan ordna. minasmycken@hotmail.com

lördag 20 augusti 2011

Nya smycken

Igår lovade jag er bilder på dem nya smyckena jag gjort. Här kommer dem. Är ni intresserade av något smycke så maila mig på www.minasmycken@hotmail.com



Två fotlänkar i olika färger. Dessa har jag gjort till sambons dotter. Finns i många olika färger och kostar 50:-


En annan sorts fotlänk med en oval pärla i. Även denna 50:-



Två ungefär likadana armband. Det gröna är med hake och det andra där pärlan är röd/svart, pärlan skimrar i rött och det är med gummiband.
Pris: 60:- med hake och 50:- med gummiband



Armband gummiband i olika färger.
Pris: 30:- st


Silverspiral som hänger i ett svart mockasnöre.
Pris: 75:-


På detta halsbandet har jag satt på några silverkulor som dekoration.
Pris: 100:-


Flätat läderarmband i en bronsaktig färg med en stjärnspänne.
Pris: 100:-


I detta armbandet har jag satt i lite berlocker och silverkulor.



Hjärtformat spänne för att göra det lite roligt.
Pris: 150:-

Hoppas ni gillar dem nya smyckena och är det något ni undrar så skriv en kommentar eller släng iväg ett mail.

MVH Jennie

1 kommentar:

  1. Vilka fina smycken du gör jag kommer med ytterligare en beställning när vi träffas, KRAM

    SvaraRadera